اشتباه من یا من اشتباه
 
senselessness

زندگی من پس از این اندی سال خیلی چیز جالبی از آب در نیومده تو این زمونه همه سعی میکنند عقاید ماکیاولیستی خودشون رو داشته باشند و فقط رو زندگی خودشون برنامه ریزی کنند خوبه که آدما خودشون را دوست داشته باشند و واسه رسیدن به اهدافشون تلاش کنند اما دیگه این دوست داشتنه از حد خودش گذشته شده یه جور خودخواهی با دخترا که رابطه برقرار می کنی سعی می کنند فقط به یه نحوی از تو به خواسته های خودشون برسند و تو رو نه واسه خودت بلکه واسه اهدافشون میخوان. نمی دونم اشتباه منه که دخترا اینجورین یا اصلا نه من اشتباهم!؟ زندگی من و بودنم تو این زمونه شاید شبیه این حکایت از آرتور شپنهاور باشه که می گه:

«مردی با بینش درست در میان فریبکاران مانند کسی است که ساعتش درست کار کند، در شهری که ساعت برجهایش همگی غلط میزان شده اند. او به تنهایی از زمان حقیقی آگاه است، ولی این چه کمکی به او می کند، همه دنیا طبق آن ساعت های شهر که غلط میزان شده اند، رفتار می کنند؛ حتی آنهایی که بدانند ساعت این مرد، تنها ساعتی است که زمان حقیقی را نشان می دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 20:0
Ariyo

درباره وبلاگ


اولش دوست دارم یه چیزی از آرتور شوپنهاور بگم که شاید روند فکری من رو یه قدری نشون بده:عاقلانه ترین کار این است که زندگی را چون پنداری بیهوده، چون یک فریب بنگریم، افسانه ای که بس واقعی می نماید. و آخر سر بگم که این وبلاک از درد و دلای شخصی من توش هست تا بحثای فلسفی و موسیقیایی و علمی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان senselessness و آدرس senselessness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 23591
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1